Mijn kamer inrichten - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Mijn kamer inrichten - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Mijn kamer inrichten

Blijf op de hoogte en volg Ine

20 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Maandag 20 februari was een heel drukke dag, want er stond veel op het programma. Eerst moest ik mijn kamer opruimen, zodat ik plaats had om Ellemieke en Marjan te leggen. Om 3 uur was het tijd voor de Noorse les. Ik zou voor de eerste keer bij de vrouwelijke leerkracht en zij viel veel beter mee dan de mannelijke leerkracht. Ik heb dan ook besloten om vanaf nu altijd bij haar te gaan. Na deze les stond Ina (mijn Noorse buurvrouw) ons op te wachten in de school. Samen zouden we met wat huisgenoten en meisjes van een ander verdiep naar de Ikea gaan. Uiteindelijk waren we rond 6 uur in de Ikea. Eerst hebben we wat gegeten, om daarna op zoek te gaan naar nog wat broodnodige spulletjes voor de keuken en mijn slaapkamer. Het winkelen werd wel een beetje een race tegen de klok, omdat ik rond 8 uur de bus terug moest hebben, want ik moest mijn bezoekers ophalen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 7303

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: