Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lanaken, België van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Afscheidsfeestje - Reisverslag uit Lanaken, België van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Afscheidsfeestje

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

26 Januari 2012 | België, Lanaken

Gisteren was het tijd voor mijn afscheidsfeestje. Dit vond ik echt supertof! Ik kon van iedereen nog eens goed afscheid nemen en ik kreeg er ook nog een paar leuke cadeautjes.
Zo kreeg ik vele leuke kaartjes, een kleurboek tegen de verveling, een sjaal, een teddybeer, pakjes soep om te overleven ...

Bedankt aan iedereen die gekomen is!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 7305

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: