Naar de Ikea! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Naar de Ikea! - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Naar de Ikea!

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

05 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Op zaterdag stond er nog een tripje naar de ikea op de planning. Ik had nog enkele dingen nodig. Erna zijn we nog op zoek gegaan naar een goedkope groentewinkel.

Zondag was oorspronkelijk een rustdagje, maar ik had nog een belangrijke taak op de planning staan: De diepvriezer ijsvrij maken! We delen hier namelijk een vriezer met 3 of 4 man en mijn schuif zat helemaal vast. Ik kon mijn vak dus niet gebruiken. Maar met de hulp van Renade, één van de andere Belgen in mijn klas, is het gelukt om de hele diepvries ijsvrij te maken! Er kwam hakken, föhnen en ander geweld aan te pas, maar het is gelukt!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 7305

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: