Langlaufen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Langlaufen - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Langlaufen

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

12 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Naast het vele naar school gaan, had ik gelukkig ook nog tijd voor leuke dingen!

In mijn tweede weekend in Oslo, op 11 februari, ben ik gaan langlaufen. Gekleed in mijn skibroek en warme jas, trokken we naar het bos. Je kon gewoon de metro nemen en die zette je honderd meter van het bos af.
In het bos kon je heel veel skiërs vinden. De Noren staan erom bekend dat ze graag skiën. Het was wel een leuke dag, maar langlaufen is toch niet echt iets voor mij. Ik deed het helemaal verkeerd, waardoor ik totaal niet vooruit kwam. Dan is de lol er toch een beetje vanaf.

Zondag was een rustdagje. Ik heb mijn hele kamer eens opgeruimd en mijn eerste wasje gedaan. Ik mocht van mijn buurman een wasrek lenen, waardoor ik alles ook nog goed kon laten drogen.