Floor Meeting - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Floor Meeting - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Floor Meeting

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

16 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Op donderdag 16 februari was onze floormeeting. Hier zouden wat afspraken gemaakt worden over de keuken, het wegzetten van afval ... De bedoeling was dat iedereen iets zou koken, zodat we gezellig samen iets konden eten. Alhoewel niet iedereen kon komen, werd het toch een hele gezellig boel. Ik leerde mijn huisgenoten weer eens wat beter kennen! We spraken af dat we een schoonmaakrooster zouden maken en dat we samen een tripje naar de Ikea zouden ondernemen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 118
Totaal aantal bezoekers 7309

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: