Oslo ontdekken - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Oslo ontdekken - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Oslo ontdekken

Blijf op de hoogte en volg Ine

19 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Op zondag ben ik met Loes, een Belgisch meisje uit dit studentenhuis, een wandelingetje gaan maken in de buurt. We wilden toch wel eens de omgeving van het kot leren kennen. We gingen naar het park St.Hanshaugen en hadden hier een heel mooi uitzicht over de omgeving. Hierna heb ik heel onverwacht, samen met mijn geweldige huisgenoten, de hele keuken gepoetst. Alle kasten zijn nu heel erg schoon. Het was heel gezellig, om zo samen bezig te zijn. 's Avonds heeft mijn buurman ons nog op pizza getrakteerd. Een leuk einde van een leuke dag!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 7311

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: