Op ontdekking in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu Op ontdekking in Oslo - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

Op ontdekking in Oslo

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

08 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Dinsdag 07/01 en woensdag 08/01 ben ik gewoon naar school geweest. Dinsdagmiddag had ik ook mijn tweede les Noors en ik ben er al achter dat ik daar geen groot talent in ben :P

Vanmiddag ben ik dan met de 2 Duitse meisjes een wandeling gaan maken door Oslo.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 106
Totaal aantal bezoekers 7336

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: