De eerste dag - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

01 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Op woensdag 1 februari stond om 9 uur mijn studdy buddy weer aan het hotel. Ze ging met mij de sleutel halen in het studentenhuis. Ik bleek op het dertiende (het hoogste) verdiep te zitten en kamer 12 te hebben. Ik heb hier een fantastisch uitzicht! Echt, ik kan er naar blijven kijken. De studdy buddy heeft me ook nog met de bus naar school gebracht, zodat ik die route ook zou kennen en zou weten waar ik de dag erna moest zijn.

Erna moest zij zelf ook naar school, dus gingen mam en ik alleen op pad. We besloten eerst om de koffers van het hotel naar mijn kamer te verhuizen. We hadden op de kaart al gezien dat de school niet zover lag van het kot, dus zijn we te voet teruggegaan. En blijkbaar is de weg te voet veel korter dan de weg met de bus :P
Nu ga ik dus iedere dag te voet! Later op die dag ben ik nog met mam naar de Ikea geweest. Ik wilde wat spulletjes om mijn kamer wat op te fleuren, zodat deze echt als thuis zou voelen. En daar ben ik toch al in geslaagd. En mijn uitzicht is gewoon geweldig!