De eerste dag - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu De eerste dag - Reisverslag uit Oslo, Noorwegen van Ine Bollen - WaarBenJij.nu

De eerste dag

Door: Ine Bollen

Blijf op de hoogte en volg Ine

01 Februari 2012 | Noorwegen, Oslo

Op woensdag 1 februari stond om 9 uur mijn studdy buddy weer aan het hotel. Ze ging met mij de sleutel halen in het studentenhuis. Ik bleek op het dertiende (het hoogste) verdiep te zitten en kamer 12 te hebben. Ik heb hier een fantastisch uitzicht! Echt, ik kan er naar blijven kijken. De studdy buddy heeft me ook nog met de bus naar school gebracht, zodat ik die route ook zou kennen en zou weten waar ik de dag erna moest zijn.

Erna moest zij zelf ook naar school, dus gingen mam en ik alleen op pad. We besloten eerst om de koffers van het hotel naar mijn kamer te verhuizen. We hadden op de kaart al gezien dat de school niet zover lag van het kot, dus zijn we te voet teruggegaan. En blijkbaar is de weg te voet veel korter dan de weg met de bus :P
Nu ga ik dus iedere dag te voet! Later op die dag ben ik nog met mam naar de Ikea geweest. Ik wilde wat spulletjes om mijn kamer wat op te fleuren, zodat deze echt als thuis zou voelen. En daar ben ik toch al in geslaagd. En mijn uitzicht is gewoon geweldig!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Ine

Hallo! Ik ben Ine. Van 1 februari tot 31 mei 2011 heb ik in Oslo gewoond. Dit is mijn dagboek.

Actief sinds 11 Jan. 2014
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 7318

Voorgaande reizen:

31 Januari 2012 - 30 Mei 2012

Mijn avontuur in Noorwegen

Landen bezocht: